Settled in

Framme i Stockholm. Tunnelbanekort är fixat och jag har checkat in på vandrarhemmet som jag ska bo på tills onsdag. Sen flyttar jag hem till Emma. Av en slump hade jag bokat in mig på samma vandrarhem som Ida och Viccan, så det är rätt gött att inte vara ensam här ändå. Jag bor i sovsal med 3 andra tjejer (enkelrum fanns tyvärr inte), men tre nätter ska jag nog allt klara av. Vi har varit runt och kollat lite, och vi har helt seriöst TVÅ MINUTERS gångavstånd till House of Shapes, där vi ska dansa- hur skönt som helst! Nu får vi se vad som händer ikväll och under resten av veckan. Förutom dansen har jag inte planerat något alls, men jag vet att goa Emma har en hel lista med grejer vi ska göra, haha. Sen blir det väl troligen att umgås en del med de andra dansarna, festa lite och så shoppa såklart! Det är ovant för mig att inte ha planerat allting, men det är nog nyttigt att ta saker som de kommer också, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0