August 2nd 2012

Ikväll har jag träffat den av mina nära vänner som jag tyvärr kanske träffar allra minst- Julia.
Men det är ändå skönt att när man har varit så nära vänner så länge som vi har (tio år nu- dags att fira?) så behöver man inte träffas eller smsa hela tiden, för när man väl ses är man lika tajta ändå!

Det blev i alla fall en tur till Peggens (glassmonster?) och massa härligt snack.
Sen medan de flesta skulle festa och sedan ut på Bratt fick jag bege mig hem för att packa- vilket fortfarande inte går särskilt bra...

Och så upptäckte jag att jag hade missat nästan hela den individuella mångkampsfinalen i gymanstik! Inte ok!
Någon som vet om det går i repris?
Jag fick i alla fall se sista grenen och 16-åriga Gabby Douglas från USA totalt regera. Flera OS-guld som 16-åring, hur grymt är inte det?
Nu ska jag bannemig inte missa grenfinalerna och förhoppningsvis fler medaljer till USA!
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0