With some pictures and a pair of scissors

Välkomna till Rebeccas pysselstuga del två, haha.

Jag valde att piffa till mitt anteckningsblock för danslektionerna med lite dansbilder.
Jag tycker resultatet blev mycket roligare än det tidigare svarta.
Men frågan är om jag inte vore ha lagt den tiden på att faktiskt komma på dans till lektionen istället, hehe...

Ja, för nästa vecka börjar äntligen dansen igen! Och på lördagen blir det årets första barndans, som nu blir gånger tre för min del.
Folkuniversitetets kursblad kom ut i folks brevlådor idag, och ser man på vem man hittade där.
Det var faktiskt en på jobbet som sa det till mig, för jag hade missat det helt, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Kunde Du missa detta?? Skoj att Du var med på bild.

2012-08-29 @ 22:13:04
Postat av: Ros-Marie

Riktigt snyggt omslag. :)

2012-08-30 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0