Always fun with "new" music

Idag har jag passat på att uppdatera mina Spotify-listor med lite ny musik.
Ny och ny- låtar som lyssnas på allt flitigare i alla fall.
 
Dessa två helgerna med Klara har fått mig att lyssna en hel del på J.E.M. från X-Factor.
Jag såg typ ett halvt avsnitt på hela säsongen för mer hann jag visst inte med- men vilka talanger vi har i vårt lilla land!
Av det lilla jag såg och hörde från programet så blev Awa min favorit, och hon vann ju dessutom.
Shiet vilken duktig tjej! Hon kan gå riktigt långt!
Så flera låtar från Awa och J.E.M. har fått plats i mina listor, såsom We Will Rock You-favoriter, lite KeSha och partylåtar.
 
J.E.M. – Ghetto Superstar
J.E.M. – Starships
Awa Santesson-Sey – Independent Women Part I
Awa Santesson-Sey – Måndagsbarn
Scaramouche – Bohemian Rhapsody
Ke$ha – We R Who We R
Ciara – Got Me Good
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0