Everything I could have hoped for and then some

Jag tänkte att jag kör ett inlägg om min julafton imon, för bilderna ligger på systemkameran och jag orkar inte krångla med överföring och sånt nu.

En bild som dock finns på min iPhone är på julklapparna.
Jag är så himla, himla nöjd med vad jag har fått! Tack alla!
Fifty shades of Grey, Vampire Diaries säsong 3, Victoria's Secret body splash, Britney Spears Midnight Fantasy, wave-maker, pengar och en massa bra att ha/kul att ha saker.
Jag önskade mig nya påslakan och fick hela kitet för förändring av rummet- mattor, gardiner och sängkläder.
Nu känner jag mig verkligen manad att äntligen ta tag i att fixa lite förändring här!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En helt perfekt julafton, på alla sätt och vis. Synd bara att pappa Lars inte kunde vara med.

2012-12-25 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0