Julafton

Julafton var verkligen supermysig och härlig på att sätt och vis!
Den enda nackdelen var att pappa var tvungen att jobba, men vi kör en liten extra-julafton idag också för hans skull.
 
Dagen började med Mysteriet på Greveholm och sedan bar det av till gudstjänst i kyrkan.
På julafton är det mycket fokus på barnkörerna så det är väldigt mysigt och så får jag träffa Markus och Carina, som jag knappt träffar efter att jag slutade vara fadder och vara med i skådespelen för några år sedan.
Efter Kalle Anka bar det av till Ätran och mormor och morfar, men innan vårt eget firande drog jag och morfar iväg och agerade tomtar hos några familjevänner.
Det blev julmat, Karl Bertil Jonssons Julafton, julklappsutdelning och julklappsleken.
Riktgt fina traditioner där tycker jag!
 
Någon gång eftet tio bar det av hemåt igen och jag och Eve avslutade dagen med att kolla på The Roommate.
Jag hoppas att ni fina läsare också hade en riktig toppenjul!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0