Julstämning all the way

På grund av att min familj främst har fått agera resturang/taxi/städfirma de senaste veckorna så kände jag för att ägna helgen åt dom.

Planerna för igår kväll hade först varit utgång på Underbar och sen ändrat till Disney-maraton, men slutade istället med Sunes Jul hemma i soffan.
Efter den dagen jag hade haft så somnade jag snabbt kan jag lova.

Dagen började underbart!
Sovmorgon, mysfrukost och Mysteriet på Greveholm.
Sen krävde mitt rum två timmars städning, men det var det värt.
Hela familjen drog till ett välfyllt Gekås för en sista julklappsinhandling och supergod thaibuffe.

Allting är inslaget och nu kollar vi på Körslaget julspecial.
Mysigt värre!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, Du har hunnit med mycket under dagen. Shopping i Ullared och sedan paketinslagning, tv-tittande mm. Gott att mysa med hela familjen, förstår jag.

2012-12-22 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0