Ovanligt lite fynd på mellandagsrean

När väckarklockan ringde var jag inte nådigt bakis- fyyy fasen!
Att spendera annandagen med att shoppa på mellandagsrean i Halmstad kändes inte lika lockande längre, men är man en god syster så är man.

Jag vet inte om det var för att jag verkligen mådde pyton eller om jag har tagit mitt förnuft till fånga när det gäller kläder- men jag fick i alla fall endast med mig en topp från BikBok hem.
Monkis kassaaparater strulade så de hade stängt, vilket var riktigt synd, men det var vänligare för plånboken så.

Efter några timmars shoppande förtjänade vi verkligen en bit mat på ett mysigt Stantons och sen blev Espresso House-abstinensen för mycket så jag kilade in och köpte en frapino innan vi satte oss på bussen hem. Yummi!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ibland kan det vara bra att inte må helt prima. Det är shoppandet jag tänker på.

2012-12-26 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0