Premiär- Memento Mori

Åh, det är en så lycklig men trött tjej som sitter i Klaras säng och inte orkar lyfta en fena!

Premiären gick T-O-P-P-E-N!!
Åh, det känns underbart!
Jag lyckades skrämma en del folk och fick min syster att skrika- score!
Efter premiären firade vi bara lite smått med tanke på att alla är så trötta och att vi faktiskt har en föreställning imon med.
Så det blev tårta och glass på NollTreFem, ledartal och bara umgås.

Alla ledare har varit så sjukt duktiga!
Ida och Viccan har gjort störthäftiga danser som är så himla kul att köra, och då har de varit toppencoacher!
Hela dansensenblem är jätteschysst och vi har verkligen fått en bra sammanhållning!
Sen Frida och David som är projektledare för hela kalaset har också gjorde ett så himla bra jobb!
Och hela ensemblen känns äntligen som en enda grupp och jag fasar redan inför när detta är slut!
Alla är så otroligt begåvade och härliga att umgås med!
Jag skulle nog kunna hålla på i evigheter om hur nöjd och lycklig jag är just nu!

Jag och Klara övervägde ett tag utgång men valde att skippa det.
Och ser känns så himla guld värt att sitta här med en kebabtallrik och sedan kolla på film. Mycket mer rätt ikväll!
Och imon ska jag få sova ut, utan någon hemsk väckarklocka som väcker mig.
Åh, jag minns inte ens när det senast hände!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det gläder mej att Du är så nöjd efter premiären. Har inte tvivlat på det för när Du gör något Du gillar satsar Du ju till 100 %. Fortsätt på samma nivå. Kram.

2012-12-02 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0