Proud over others

Det tog emot lite att gå upp idag, men efter en dusch var man pigg och glad igen.
Det blev kramkalas med Klara, som åker till Mexico imon (nejdå, inte alls avis...) och begav mig till Halmstad Arena för att kolla lite på Eves innebandy-DM innan jag och mamma begav oss till Falkenberg.
Det var dags för min sista julavslutning med Folkuniversitetet för den här gången- med mina helt egna elever.
Det kom en himla massa folk så att vi helt fyllde salen och det var första gången för mina elever med publik.
Åh, de vad så duktiga så!
Och som de har utvecklats!
Få hade trott att de är nybörjare som startade i september.
Åh, stolt dansfröken här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0