The reasons I've started saving money for

1. Resa

Jag och Evelina har snackat lite löst om att dra iväg någonstans en vecka, och nu har diskussionerna börjat bli allvar.
Vi har ställt in siktet på mars och det är Rom vs New York.
Två städer som alltid har lockat, så vilken ska man välja?
 
 
2. Dansskola
 
Hela gymnasiet hade jag såna inre kval om jag skulle söka vidare eller inte och tveksamheten kombinerat med en superduperbusy vår utan tid för några auditions gjorde att det inte blev av.
Många undrade varför och det gör ibland jag med. Det hade liksom varit kul att veta om man platsade.
Men då hade jag fått skippa någon/några av alla vårens föreställningar, så det känns som ett ok val ändå.
 
Men nu har jag fått dansa i ett halvår bara för att jag själv vill och helt utan betygspress, och viljan att gå på dansskola har bara ökat.
Många tycker att jag verkligen vore göra det och säger att jag lär ångra mig om jag inte försöker.
Och det tror jag med att jag kommer göra, så nu är jag inställd på att göra ett helhjärtat försök!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gör det som Du känner för.

2012-12-30 @ 21:50:34
Postat av: Mari-Anne

Resa med syrran låter väl trevligt. Hoppas nyårshelgen blir helt okej. KRAM!!

2012-12-30 @ 21:52:23
Postat av: Adisa

Båda är super mysiga på sitt sätt om jag skulle välja så skulle jag ta ROm först men New York är en stad för sig!

Svar: Åh, tack för tipset :)
Hold your dreams

2013-01-04 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0