Troubled mind

Efter jobbet bar det iväg till Halmstad för en allra sista träning med Memento Mori-dansarna.
Det är nästan så att det tåras i ögonen på mig.
Okej, kanske inte fullt så illa, men oj vad jag kommer sakna gruppen och träningarna!
Efteråt hade Ida och Viccan fixat julfika, så vi satt nere i Ljungbergska och myste.

När jag kom hem såg jag slutet på Eves match (vinst, go Vinberg!), så jag var inte hemma förrän efter tio.
Några tråkiga missförstånd skulle redas ut (så mycket bättre det känns efteråt!) och en massa grejer skulle fixas, så det lär tyvärr inte bli överdrivet många timmar sömn för mig inatt...

Jag kilade förresten iväg till H&M innan dansen för mitt puder var finito och ett nytt är var ett måste inför helgens föreställningar, och då fick jag syn på denna ursnygga bhn!
Ett par kompisar i Halmstad har den redan och även om jag tycker den är skitsnygg så var det inget jag planerade att köpa, men när jag gick förbi den så kunde shopoholicen i mig bara inte motstå den, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0