4/10 2009 - 20/2 2012

Det är slut mellan mig och Julle.

Vissa av er kanske hade listat ut det, andra misstänkt det och för vissa är det säkert en chock.
Där har ni i alla fall anledningen till mitt humör de senaste dagarna, för ett förhållande på 2 år, 4 månader och 16 dagar är inget man bara lämnar så enkelt.

Men det har varit helt underbara 2 år, 4 månader och 16 dagar- och jag ångrar ingenting.
Resan till London, årsdagen i Helsingborg eller roadtrippen till Borås, som jag fortfarande är förvånad över att vi hittade fram till.
Även de vardagliga sakerna har varit underbara, som filmkvällar eller övernattningar på skoldagar.

Julle har varit mer än bara min pojkvän, han har även blivit en av mina absolut bästa vänner och den jag vänder mig till om något händer.
Därför är det väldigt jobbigt nu, men det sägs ju att All good things must come to an end...
Vem vet, med lite tid kanske vi hittar tillbaka till varandra och de starka känslorna vi hade. Only time will tell.



Chris Brown – Say Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0