Not the best finder

Fellow Falkenbergare, är det bara jag som fram tills ikväll inte hittade till Ugglarp?
Jag skulle skjutsa min syster till en kompis där och blev idiotförklarad av både Eve, mamma och Julle för att jag inte ens visste åt vilken riktning det låg... Till mitt försvar har jag varit där typ två gånger i hela mitt liv!

Ikväll får det bli lugna puckar för halvsjuka mig, som sagt. Thaimat, Gladiatorerna och godis med mor och bror står på schemat.
Förhoppningsvis kommer min fina pojke hit sen med.



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Önska Dig en GPS, den kan ge lite hjälp även i Fbg.

2012-02-04 @ 23:20:42
Postat av: Dennis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



Tyvärr så har du varit där fler än två gånger!

2012-02-05 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0