Surrounded by papers



Det var superkul att testa på Dans Fuego. Jag gör det ju mer för konidtion och uthållighet än just danssteg, men det blir helt klart roligare träning med dans! Benen och rumpan lär kännas imon, för vi skakade rumpa typ hela passet, haha.
Perfekt att när man precis tränat hårt komma hem och sätta i sig pizza, haha.
Det känns inte jättebra, men den var hemmalagad dock.

Nu sitter jag här i min säng, omgiven av en hel hög papper för mina jobbansökningar. CV, personligt brev, anställningsbevis och omdömen i massor med kopior. Imon är det ju Jobbmässa i Falkhallen. Ska ni dit?


100 kronor fattigare och sju par örhängen rikare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0