02.42

Oftast när det blir såhär sena inlägg så har jag precis kommit hem från en festkväll, men idag dissade jag faktiskt Heaven. Eller ja, jag hann inte rikigt, men jag hade det supermysigt ändå!

Efter föreställningen (som verkligen gick kanoners- både mitt inhopp och allt som allt) så drog drygt halva gänget hem till en och kollade på LADDAD-dvdn som vi fick idag. That's right, den är redan färdigklippt och klar. Jag och Ida har ju sett föreställningen IRL många gånger nu men resten har ju alltid varit bakom scenen det mesta så det blev en himla massa goa skratt faktiskt!

Det blev en tur till Donken med Klara och Bella också innan jag satte mig i bilen och körde hemåt.
Nu vore jag egentligen sova, men lilla jag är såklart superpigg. Det är första egentiden jag fått på ett tag och den ska utnyttjas på bästa sätt- Facebook, bloggar och Grey's, haha.



Är inte helt överförtjust i bilderna med de bjuder jag på!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0