About that happiness...

Idag är det en sjukt slapp fredag!
Jag har bara genomgång av prov och nu väntar jag på Julle så vi ska kolla balgrejer.
Jag har ju redan min klänning, så idag är det till honom vi ska kolla. Jag kan förresten avslöja att min balklänning är rosa!
Ingen förvåning för de som jag sagt det till. "Jag VISSTE att du skulle ha en rosa klänning!" har jag fått höra mer än en gång. Jag fattar inte hur, för jag är väl inte så typiskt rosa-tjej?

Var ju på möte innan skolan också, angående det jag var så glad för i onsdags.
Det var på Folkuniversitetet jag var på möte, träffade chefen där. Jag har ju velat ha barngrupper ett bra tag nu och denna våren ska jag och Helena ha en grupp med nybörjare 4-5 år- hur kul som helst!
Vi ska ha den tillsammans eftersom den åldern är så känslig med skelettet och sånt, det blir typ som inskolning för mig och är jag kvar i stan till hösten så kan det förhoppningsvis bli fler grupper då!


En av Helenas grupper på uppvisningen i våras- hur gulligt?!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Så skoj för Er! Det är ju en grej som Du verkligen vill, eller hur. Krya nu på Dej så ses vi imorgon.

2012-01-13 @ 22:05:04
Postat av: mormor

Din klänning var som en dröm.

2012-01-13 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0