Fruit-lover

Dagens humör gör sig bäst framför massa avsnitt av Beverly Hills 90210, haha.
Nej, men ärligt talat så har jag inget plugg och benen är för trötta efter all dagens dans för att orka träna mer, så jag förtjänar denna grymma serie. Jag måste dock se någon film till engelska C, eftersom den inte gick in helt i mitt schema och jag missar en lektion i veckan- fun fun.

Tänkte göra det bättre genom att gå och skära upp lite apelsin och grape!
Apelsin har jag alltid älskat men grape anses ofta som surt, så jag har väl fegat lite.
Men det är supergott, så testa det! Blanda gärna båda apelsin och grape- mums.

image description

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Håller med Dig om att grape och apelsin är gott.

2012-01-31 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0