My thoughts about 2012

Blir det några nyårslöften i år då? Eller några "år 2012 ska jag..."?
Jag tror faktiskt inte det.

Våren är så gott som planerad. Jag ska jobba hårt nu det sista på gymnasiet men samtidigt njuta som bara den!
För att kunna göra det har jag dragit ner dansen till bara två extra pass i veckan, men you never know what will happen.
Det finns så mycket att se fram emot- slutproduktionen, balen, sista veckan och studenten.
Sen får vi se vad som händer. Ärligt talat så har jag ingen aning och det är både frustrerande och skönt på samma gång.
Så vem vet var jag är i mitt liv ett år från nu?
Jag tänker ta reda på det på vägen och bara ha kul under tiden.
Ha ett underbart 2012 allihopa- jag tror stenhårt på att det blir ett toppenår!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0