Snow


Den här synen mötte mig när jag gick upp i morse. Hissa eller dissa?
Visst är snö på vintern supermysigt, men det är ju på julen vi vill ha den! Dessutom var det superhalt att cykla.

Kortisdag i skolan, älska fredagar!
Dock åt jag inte i skolan för jag hade ätit frukost och borstat tänderna mindre än en och en halv timme tidigare, så när jag kom hem var jag rätt hungrig. Bra då att man inte kan vår nya spis/ugn!
Jag har redan blivit smått idiotförklarad för detta på facebook. Det är självklart att jag vet hur en spis och ugn fungerar, men vi har bytt typ helt och jag vill inte riskera att göra något fel för att man gjorde så på vår gamla.
Därför passade resterna som jag hittade i kylen alldeles utmärkt.

Jag lyssnar efter låt att koreografera min dans till UKM (tävling 31 mars) till och har hittills en förslagslista på 20 låtar.
Om någon där ute har ett bra förslag på lugn låt (lyrisk dans) som är superbra så får ni gärna kommentera!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det fint med snö, men den skall komma till Lucia och inte nu.

2012-01-20 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0