Study-date

Jag och Julle passade på att sova länge nu sista dagen innan skolan börjar igen. Tre veckor till av lov hade inte suttit fel!
Jag och Ulrika har haft en liten mattedejt i stan, en väldigt välbehövd sådan!
Jag läser ju matte C på egen hand och det går inte så bra direkt. Inte för att jag tycker att det är svårt, tvärtom, men för att jag aldrig har tid att plugga. Därför ska vi nu göra mattedejter till en vana, haha.
Perfekt läge också att snacka massa tjejsnack- det blev troligen mer snack än pluggande.
Det blev en god hallon/kiwi-smoothie från Stålboms och ett par höga jeans från Vero Moda följde med hem.


Jag provade dessa för en vecka sedan men valde att avvakta, och idag kostade de halva priset- perfekt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ibland är det tur att inte förköpa sig.

2012-01-10 @ 21:57:10
Postat av: klara

dem byxorna är supersnygga! du lär få grymt snyggt ass i dem ;)

2012-01-15 @ 00:18:16
URL: http://pppetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0