Sunday morning (?)

God morgon på er- alla pigga och glada idag eller?
Jag är faktiskt både ganska pigg och mår bra, men det blev inte så hårt festande för mig igår. Förkylningen som går upp och ner hela tiden ville inte ge med sig igår, men jag hade kul ändå.
Får passa på att tacka Towe för en härlg förfest, medan Heaven var något av en besvikelse. Inte lika mycket folk som det brukar och DJ:n började inte spela förrän efter midnatt. Men när han väl gjorde det så dansades det loss!

Nu ska jag se Gladiatorerna och Pretty Little Liars, men sen är det tyvärr ett måste att plugga matte C stenhårt idag.
Ska åka till Towe med och hämta mina grejer också, så ni kan få några bilder från kvällen.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0