A little flexy summer workout

Haha tycker ni jag är småknäpp om jag säger att jag nu på sommaren brukar göra magövningar, stretcha och tänja på mitt rum?
 
Jag går ju från att dansa 13-20 timmar i veckan till 0 och då kan jag lova att det känns när man till hösten plötsligt en vecka kastas in i drygt 10 timmar igen. Nu lär det tyvärr inte bli så mycket eftersom all dans jag hade i skolan försvinner ( = min balett, impro m.m. går upp i rök, buhu), men det lär ändå bli typ 7 pass i veckan, hehe.
 
De flesta loven tränar jag knappt alls, men nu fick jag lite småångest över det, så förutom det jag automatiskt får i och med jobbet så gör jag som sagt lite magövningar och stretchar.
Det skönaste med stretchbiten måste ha varit att trots att jag inte hade stretchat på typ en månad och gjorde det ouppvärmd nu så klarade jag ändå samma grejer som alltid på första försöket- haha. Det bara kändes mer.
Sjukt gött ändå!
Vad ska vi köra som nästa mål då?
Split kanske?
 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0