Routine

Förlåt för lite halvtaskig uppdatering på senaste tiden, men jag känner att det inte blir så jätteroligt att hela tiden skriva "Idag har jag jobbat och sen slappat lite hemma", haha.
Nu kan jag inte lova att det inte blir så ändå, but I'll try my best.
 
Idag är det äntligen fredag, men det känns inte riktigt så. Jag var så slut när jag kom hem att jag slocknade i någon timme.
Jag har jobbat sex dagar i rad, hade en dags vila innan dess, jobbar sjunde i rad imon och sen en dag ledig innan nästa vecka börjar. Haha shit vad mycket jag jobbar. Men jag gillar det ändå!
 Jag lär känna folk allt bättre och känner mig säkrare och bättre på det jag gör.
 
Man får som sagt försöka hitta på små men mysiga grejer med vännerna så fort man bara kan och orkar.
Som ikväll så ska jag nog ta en mysig promenad med Emma nere vid stranden.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0