Livet leker

 
Vilken störtskön dag jag har haft!
Tyvärr kunde jag inte pressa i solen som de flesta andra, men under lunchen kan ni räkna med att vi satt ute och pressade, haha. Det är faktiskt nästan så illa att jag har lite bonnabränna...
 
Efter jobbet var det ju reunion för dansarna i BWP-konserten, eller Helenas Dancecrew som vi blev kallade då.
Vilken dag Helena hade varit go och planerat!
Fika, massa tävlingar, mat med mera.
För gruppbilden på dansarna så bad vi ett par danskar ta kort, och rätt som det var så var de med på alla tävlingar, maten och resten av kvällen. Härligt spontant ändå!
Efter vi hade ätit drog vi vidare till deras place nära stranden för fest, och hela dagen har varit riktigt lyckad!
 
Det var lite segt att dra såpass tidigt- men jag började tidigt idag, börjar tidigt imon och så ville jag ju få träffa min lilla fis som kommit hem från Turkey nu!
Tror ni då hon är hemma när jag drar hem för att få träffa henne?
Nope, hon är på donken... Men jag har smsat henne att hon får pallra sig hem snarast!
 
Självklart blev det också en del dansande, haha. Bilderna är från Helenas facebook.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Fint väder även i Fbg. Det är bara att här får man passa på när tillfällena ges, söder över är det ju solsäkrare.

2012-06-21 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0