A day to rest

Denna fredagskväll är inte särskilt intressant för min del.
Jag behövde en dags uppladdning mellan den intensiva Slutproduktionsveckan och superlördagen som kommer imon, haha.

Jag är istället chaufför åt småsyskonen som jobbar och är på aktiviteter. Stackars Andreas opererade knät igår så han har både en stor ställning runt benet och kryckor.
Jag har laddat upp med massa god energi inför morgondagen. Det känna nästan lite som om jag ska på skolutflykt haha.
Minns ni hur mycket man älskade utflykterna och allt gott man fick ha med sig?


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha en bra fredagskväll och försök varva ner lite. Fina rosorna var på bilden. Var det dom vi hade med oss eller var det från någon annan? Lycka till med högskoleprovet imorgon. Kram.

2012-03-30 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0