A really good day

Då har jag kommit hem från Pelle och bäddat ner mig i sängen.
Efter denna långa dagen var inte partyorken på topp, så det fick bli en "tidig" natt för min del.
Skönt då att det tar 2 minuter att cykla hem från Pelle, haha.

Good news everybody!

Trots att det inte gick tipptopp var vi bra nog att gå vidare med Jar of hearts till regionsfinalen av UKM i Halmstad i maj. Superkul!
Speciellt när det är en koreografi som jag gjort helt själv. Men utan tjejerna hade det inte blivit alls lika maffigt! Stort tack till er!
Också jättekul att Dance Dynamic gick vidare, för de har verkligen kämpat som tusan. Nu ska vi äga Halland med!

Facit till högskoleprovet ligger ute och om jag räknade rätt ska jag ha fått 103 av 160. Helt klart okej får jag väl tycka med tanke på att det var första gången och jag inte hade förberett mig. De säger ju att man ska göra det tre gånger för bästa resultat, men vi får se hur det blir med den saken haha.

Nu ska jag i alla fall kolla på lite Grey's innan jag slocknar.



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt för Er att Ni gick vidare till Hst. Grattis.

2012-04-01 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0