A World full of talent

Då var man hemma från Halmstad igen.
Vilka duktiga kompisar jag har när det gäller dansa och sjunga!
De andra som uppträdde var också duktiga såklart- bland annat ett par som körde jitterbugg med häftiga lyft och kast.
Det var dock ett bra tag sedan jag såg Captivated och Bonkers nu så lite extra kul att se dom.

Annars så var det mysigt att gå runt i vårsolen med syster och varsin Frappino i händerna och nu ska vi kolla på en film.
Mycket pluggande blev det dessvärre inte av men det är smällar man får ta.

Det är så skönt att jag blev frisk och pigg i lagom tid (peppar peppar) till slutproduktionsveckan och nu är jag taggad till tusen!

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Förstår att Du är taggad inför föreställningarna. Ha en bra skolvecka.

2012-03-25 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0