Being sick sucks! First you feel like hell and then you're superbored

Hemma i sjukstugan går dagen väldigt sent!
Jag kan inte ens åka och kolla på dansen ikväll för jag kan smitta- blä!
Men jag får vara glad över att jag är sjuk så sällan!

Jag har vågat i mig lite mat för första gången sedan kvällsmat igår, och även om det bara var hallon med mjölk kändes det skönt att få i sig lite.

Innan på Top Model 16 fotograferades tjejerna med en jaguarunge- hur grymt?
Jag har alltid älskat alla kattdjur och att hålla en sån liten vilding hade varit sjukt coolt!


Kommentarer
Postat av: mormor

Krya på Dig så får vi hoppas influensan snabbt klingar av. Du blir väl hemma imorgon också, eller hur? KRAM!!

2012-03-22 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0