Days like this I love dancing so much

Åh, typ världens bästa känsla!

Innan dansen kände jag mig jätteslö och halvsjuk, men jag hatar att missa danspass så jag åkte dit ändå.
Och det var det härligaste passet på länge! Cred till Helena säger jag!
Vi var bara fem stycken men körde ändå fullt ut hela lektionen och var till slut så svettiga att vi fick dansa i sportbh. Amazing feeling!

Jag har så ömma trampdynor att jag knappt kan gå och jag har fått skubbsår på fötter och armbågar, men det känns ändå så bra.

Nu ska jag bara njuta av mitt överskott av endorfiner eller vad det här nu är (haha jag förstår mig knappt på mig själv), och avsluta kvällen med gårdagens Grey's.



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

God känsla när man vet orsaken.

2012-03-16 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0