Full speed

Jag fuskar med några minuter innan Earth Hour är slut för att jag ska kunna komma iväg i hyfsad tid till festen som jag redan är försenad till- sorry.
Men till mitt försvar så har jag varit borta hela dagen och endast använt min mobil...
Gött i alla fall att scensminkningen funkar fint som festmakeup så man slipper lägga massa tid på det.

UKM var superkul och många var jätteduktiga! Tyvärr kändes det inte som om vi var at the top of our game ikväll, men vem vet, vi kanske charmade juryn tillräckligt ändå. Det vore en bonus i så fall.

Mobilen vill inte som jag vill så det blev ingen bild, men ha en fortsatt grym lördagskväll fina läsare!

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha en jättebra kväll. Tänk på vad det är för datum imorgon så Du inte blir lurad. Jag skall försöka vara på min vakt så jag inte går på något.

2012-03-31 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0