I swear I had nothing to do with it

I historia/samhällskunskap gör vi just nu grupparbeten om olika folkmord.
När en i min klass skulle leta efter bilder upptäckte hon en "kul" sak.
Går man in på Google och söker på bilder på "Folkmordet i Kambodja" så kommer det upp en bild från min blogg!

Jag kollade upp det och tydligen så är det för att jag i ett inlägg i april förra året skrev om att jag hade varit och kollat på en föreställning om just folkmordet i Kambodja (riktigt bra föreställning förresten! En kille i samhälls projektarbete).
Men det verkar ju lite småskumt att man söker på folkmord och upp kommer en bild på en leendes mig...



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja det kan man ju tycka. Varför just Du?

2012-03-12 @ 22:14:12
Postat av: Rebecca

För google söker efter hemsidor eller bilder med frasen man skrivit in i sökrutan, och i ett inlägg hade jag skrivit "Idag var vi och såg en dramatisering av folkmordet i Kamnodja".

2012-03-12 @ 22:58:00
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0