Just as I imagined

Jag kan knappt fatta att vår slutproduktion har varit och är över.
Men så galet underbart det har varit- precis som man förväntat sig i alla år.

De långa förberedelserna, de superstressiga ombytena (inför ett nummer fick jag ha hjälp av 4 personer samtidigt haha), behöva springa bakom scenen för att hinna ut i tid, olika stilar, publiken, samhörigheten under veckan, skrubbsåren och den ömmande kroppen men man känner ändå att man hade kunnat köra en vecka till...
Ja, det mesta jag kan komma på! Det överträffade mina förväntningar!

Nu ska jag inte hålla på och skriva massa om slutproduktionen hela tiden (men förhoppningsvis kommer det bilder), men jag vill bara tacka alla som varit med och gjort denna veckan så himla grym- ni äger allihopa!

Jag kan förresten gå ifrån att ha 19 koreografier i huvudet som behöver övas på till "bara" 11. Sounds crazy, men det är galet kul!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0