Just what I needed

Johanna ringde mig innan och sa att vi inte hade träffats på så länge och borde dra ut och äta.
Detta telefonsamtal gjorde helt klart min dag efter ett väldigt ensamt dygn!

Så nu ska jag slita mig från plugget (som jag borde börjat med för timmar sedan egentligen...) för att fixa mig och bege mig mot tågstationen. Hon bor i Kungsbacka och jag i Falkenberg, så vi möts halvvägs i Varberg och ska till en resturang som hade specialerbjudande.
Lite lyx får man unna sig, speciellt när man inte mår på topp.


Att det ska vara så svårt att hitta nya bilder när man har bråttom.
Här är i alla fall min fina och jag på Veronikas 18års-fest förra året.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Önskar Er en trevlig kväll.

2012-03-04 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0