Sharing the same flesh and blood

Vad gör man en måndagskväll om man är uttråkad?
Tja, man kan ju alltid testa att mäta vighet med sin syster.
Ni därute som känner oss- inte så förvånande resultat va?


Ni får ursäkta den usla Photo Booth-kvalitén... Ouppvärmda, osminkade och fina!

Vi är inte så lika, min kära syster och jag. Och har nog aldrig varit.
Det är så fult när folk får veta att man är syskon och säger "Jaaaa, nu ser jag- ni är ju jättelika!". Nope, det är vi helt enkelt inte.
Vi har spelat fotboll och lyckas bra i skolan- det är de likheterna jag kan komma på.
Annars skiljer det rejält när det gäller utseende, vighet, koordinationsförmåga, solbränna (sorry sis), intressen, musiksmak and the list goes on and on.
Men visst älskar jag dig ändå!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag har nog aldrig tyckt Ni är lika. Ni är ju helt olika personligheter men släktskapen finns ju i botten ändå.

2012-03-13 @ 09:41:46
Postat av: sister

love you too! <3

2012-03-13 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0