Some people simply grow on you

Efter att min lilla prinsessa åkt hem igen vid tio så tog jag bilen och begav mig mot Ringsegård. Där träffade jag Veronika och Joanna för lite mysigt tv-tittande och snack. Efter en stund stack Joanna vidare till sin boyfriend och sen dess har jag och Veronika suttit i soffan med varsin kopp te och bara snackat i timmar.

Hon är så otroligt bra, min Veronika. Vi har umgåtts länge på grund av gemensamma vänner men det var först för typ 1,5-2 år sedan som vi började bli nära och nu är hon en av de bästa jag har!

Jag är pigg som tusan så det blir några gamla avsnitt Grey's nu. Beroende? Nejdå...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blir det pluggande under söndagen?? Hoppas det fungerar bra.

2012-03-18 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0