Study , Dance , Dance

Idag har det varit pluggande inför morgondagens redovisning som gällt. En kvarts muntlig redovisning om
folkmordet i Kina är inte lite, men det känns som om det kommer gå bra!
Dessutom tänkte jag belöna mig själv med en go dusch och lite glass sen.

Idag började vi förresten att dela ut biljetterna till skolföreställningarna av Addiction och nästan två tredjedelar försvann på första dagen, så det är jättekul!
Missade ni det idag så kommer jag sitta med det på onsdag 14.30-16 och fredag 9-11 också.

Och just det ja!
Om ni befinner er i Halmstad imon vid sex får ni gärna kila in på NollTreFem och kolla på lite gratis dans av Double Deuces (gänget jag dansade workshops med i höstas blev en dansgrupp sen men tyvärr kände jag att jag inte hade tid att vara med och öva i Halmstad) och workshopsgrupperna nybörjare (min syster och hennes vänner bland annat) och avancerad (där jag och Nils är med).
Det ska bli kul med en liten mini-uppvisning och speciellt när så många jag känner ska vara med!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut att bli en trevlig tisdag för Er. Hoppas på att det inte blir lika besvärligt på vägen som i tisdags. Kram.

2012-03-19 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0