Such a happy girl

Då var jag hemma igen efter våra två föreställningar för gymnasiet. Då är det många man känner som kollar, de är bra publik och allt som allt superkul.
Den som var nu klockan två kände jag extra många så det var härligt att det verkligen gick super då!

Jag hade ett litet missöde och landade illa på handen men efter ett besök hos skolsyster och några timmar med bandage som stöd så var jag fit for fight igen!

Nu vilar jag upp mig inför kvällen på bästa sätt- framför TVn med lite gott att äta och dricka.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Din onda hand märktes inte under föreställningen. Du var helt otroligt duktig, vilken dansglädje Du utstrålade. Många +++++.

2012-03-29 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0