Suppose I didn't screw up completely

Resultatet av förra veckans auditions har kommit. De har inte fastställt rollerna utan tagit ut 3-4 "kandidater" för varje roll, och så kommer rollerna avgöras helt sen efter "temakvällar" denna veckan inför en större jury. Bland annat ska jag hålla i ett rätt svårt dansprov, hihi.

Min auditions verkar ha gått väldigt bra i alla fall! Jag är kandidat till huvudrollen, en stor roll och dansroller- vilket är en glad överraskning. Dansrollerna kanske inte var jätteförvånande, men de övriga tyder ju på att min sång och teater måste ha gått i alla fall okej, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis och Lycka till.

2012-03-05 @ 22:22:02
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-06 @ 13:12:47
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0