Taste of summer

Tro tusan att det ska vara superfint väder ute de dagarna jag är busybusy, men idag när jag faktiskt var ledig efter skolan är det grått och kallt!

Lite värme har jag i alla fall fått. Klassen var på brandskyddsutbildning och vi fick testa både att släcka eld med brandsläckare och rädda en brinnande "människa".
Då var det nära att jag fick dagens dos av värme för när det var min tur råkade brandmannen spilla ut massa extra tändvätska så det började brinna även utanför dockan, några centimeter från mitt knä. No harm made!


Det kanske inte är vår- eller sommarlkänsla ute, men Snapple ger en i alla fall försmak!
En supergod amerikansk fruktdryck som ni kan hitta bland annat på Hemmakväll.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Usch, gott att allt gick bra. Elden är inget att leka med. Kram.

2012-03-15 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0