A trip down memory lane

Japp, som ni kan tyda av rubriken tog jag även idag en "trip down memory lane".
Som "slutprov" i dansträningskurser ska alla hålla i en egen lektion och idag hade Elina sin lektion, som var gymnastik.
Även om det bara var lättare saker vi fick göra för de svårare kräver att man har licens och det har ju inte jag längre, så var det superkul med matta, trampett och flickisberg igen!
Och visst var det skönt att känna att även om jag inte gjort handståenden, handvolter eller spaghathandvolter på år nu så sitter de ändå i ryggraden!

Annars är jag förresten jätteöm över hela kroppen idag, haha.
Jag vet fortfarande inte om det är träningsvärk från igår eller inte, för det ömmar på så konstiga ställen. Över revbenen liksom?
Axlarna var inte heller glada alls efter gårdagens workshop (woopsie) men när jag var i danssalen och förberedde min lektion inför imon så passade jag på att köra sjukgymnastik i mängder, så det känns bättre nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0