Allowing myself a moment of being calm

Dagen har helt klart gått mot det bättre!
Jag hade inte träffat Joanna på ett tag så det var skönt att få träffa henne och snacka av sig lite.
Sen så gör hon ju håret superfint med!

Jag och Felicia lyckades koreografera allt vi hade kvar till rockkonserten så det är en stor lättnad!
Streetjazzen gick finfint och det suger att det var terminens sista gång!
Sen övade jag och Viccan lite lärardans och snackade innan jag kom hem vid tio.

Så för tillfället känner jag ingen ångest över allt som håller på just nu och även om den känslan troligen kommer tillbaka så är det skönt att kunna kolla på Grey's och bara känna att dagen har varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0