Cozy girltalk

Nu sitter jag och Klara på hennes rum och är redo för tjejsnack- mysigt!

Efter UKM drog vi och åt och sen träffade vi Laddad-gänget för en reunion och kollade på dvdn från föreställningen. Kul att träffa alla igen!

Vi gick förresten inte vidare i UKM. Det var nästan bara dansgrupper som deltog och bara fyra som gick vidare, så det är no hard feelings.
Min förhoppning var hela tiden att jag ville gå vidare till regionsfinalen för att få
möta så många som jag känner och inför en publik som jag känner- och det målet lyckades vi med.
Det var spontant vi ställde upp och vi har haft superkul!


Kommentarer
Postat av: mormor

Det viktigaste är att Ni är nöjda med det Ni gjort och så är det väl.

2012-05-13 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0