Even when I feel beaten down I know I'm still strong

Nu kom jag precis hem från en mysig och välbehövd fika på Stålboms med Emelie.
Eftersom det var Stålboms så blev det självklart smoothie, hihi.
Hallon och vattenmelon- mums!

Jag blir förresten så himla sur på lärarna!
Tidigare så har de sagt att de ska försöka planera jämnt över året för de vet hur mycket det blir i slutet, men ändå får jag så sent som idag reda på två deadlines och ett prov till nästa vecka!
Vilket betyder att hela FEM olika ämnen har sina betygsavgörande prov/tal/uppsatser den veckan!
Vill de att man ska gå in i väggen eller? Det känns inte så jättesmart gjort!

Tidigare har jag sett fram emot att långhelgen blir fylld med dans, men efter idag känns det som om det inte kommer gå ihop... Ärligt talat vet jag inte hur jag ska få ihop det, för jag vill ju inte svika de andra dansarna i sista stund men samtidigt vill jag inte sumpa mina slutbetyg!
Ångest, panik och åter ångest!
Erik Grönwall – Crash And Burn



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter mer än jobbigt men Du fixar detta som Du gjort när det vid tidigare tillfälle kört ihop sig.

2012-05-15 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0