Feeling great

Åh, känslan jag har haft den senaste veckan är bara för underbar!
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men ordet som passar bäst är nog: njuter.

Jag har ofta levt väldigt stressat, planerat och analyserat.
Det har gjort att jag har hunnit med att göra väldigt mycket och ofta presterar jag bra när jag gör något- men stressen och pressen jag lägger på mig själv är tung.

Med start från dansföreställningsdagen förra söndagen så har jag istället känt att jag slappnar av mer och njuter av allt kul som händer.
Nu ska ni inte tro att jag aldrig tidigare njutit av något, för visst gör jag det, men ofta finns det i alla fall ett stressmoment i bakhuvudet.

Okej- jag vet inte vad jag ska göra om ett halvår, vad jag ska bli, problem kommer med både killar och vänner då och då- men det löser sig.
Jag har så himla mycket kul som händer just nu och så himla bra människor omkring mig- och jag vill bara njuta till max av allt!
Och för en gångs skull så känner jag att jag faktiskt gör det!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie Berg

Låter underbart! <3

2012-05-28 @ 07:30:58
Postat av: Anonym

Passa på att njuta av sommaren och nya jobbet. Sedan kan Du börja fundera på vad Du vill göra framöver, studera eller jobba.

2012-05-28 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0