Finally it's over

Skoldagen har bestått av fem timmars prov!
Nationella i matte C var nog det värsta jag har gjort någonsin- usch!
Sen är det klart att det säkert hade gjort skillnad om jag hade läst hela kursen istället för två kapitel av fyra, men mer har jag inte hunnit med, hehe.
Provet i arbetsmiljö var i alla fall leka de lätt så jag kan känna mig lite nöjd ändå.

Nu ska jag ta tåget och spendera resten av dagen i Halmstad.
Jag behöver lite sista-minuten grejer till balen imon och då passade det perfekt att spendera dagen med Klara.
Jag ska se det sista på Sture på stan (eleverna gör massa saker i stan, bland annat dansar) och sen blir det troligen att kolla på Captivated lite senare också.
Grym fredag? Yup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0