I love days like this like nothing else

Jag vill bara börja med att säga att dagen har varit helt frigging fantastic!!
Verkligen- GRYM har den varit!

Tre föreställningar, härlig publik, roliga danser och grymt sällskap hela dagen!
Man vill att dagar som denna aldrig ska ta slut!
Jag lär få plugga dygnet runt veckan som kommer men det är det värt!

Att vara med på åtta danser var stressigt och tröttsamt- men jäklar vad kul!
Den "fritid" jag haft har mest spenderats i lärarlogen med Elin, Felicia, Viccan, Helena och Denice- verkligen inte helt fel.
Usch så tomt det kommer kännas utan att dansa varje vecka och träffa folket hela tiden!
Men nu är jag helt slut så jag lär slockna så himla gott om en liten stund!

Även lilla jag fick med mig ett par presenter hem, hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var Du säkert värd.

2012-05-20 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0