Introducing BecCrew

Det är tur att jag är ledig imon, för efter eftermiddagens "lilla" powernap är jag pigg som tusan nu och när inte somna på ett tag.
Japp, ni läste rätt- jag är ledig imon! Hur gött som helst!
Jag behöver en ledig dag för att komma i fas med saker och ting.

Jag och de andra dansarna till UKM har förresten klurat lite på namn.
Eftersom vi anmälde oss i sista minuten till UKM hann vi inte komma på något namn och fick heta Rebecca&Company i kvalet, vilket kändes lite tråkigt.
Elin kom med en hel del förslag och nu heter vi slutligen BecCrew.
Så kom och heja på oss eller bara njut av allt bra som kommer ske i regionsfinalen på NollTreFem på lördag!
18.00 börjar det och är som vanligt gratis- be there!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0