Maybe I'll make it work after all

Då sitter jag åter och bloggar på favoritplatsen- Falkhallen.
Resten av klassen börjar 11.20 (lyx!), men jag hade engelska C 8-9.20 så jag fördriver dötiden med att koreografera i huvudet inför rockkonserten.
Har man inte tillgång till en danssal, eller som nu, har för ont i huvudet för att dansa, så är det tur att jag kan koreografera i huvudet om jag bara har musiken, haha.

Vad tusan hände förresten med vädret?
Veckan när jag fyllde år var det för tusan underbart sommarväder och nu har vi gått tillbaka till tråkigt regn- ogillas skarpt!


Shorts och t-shirt för två veckor sedan- vantar och mössa idag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Visst kan vädret spela oss ett spratt men bara det blir fint mot slutet av månaden eller hur??

2012-05-16 @ 15:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0