No zombie today

Studentfesten igår var riktigt lyckad!
Först en kul förfest med massa härligt folk hemma hos Pelle och sen fullt ös ute.
På grund av att det inte går några bussar så sent ut till Heberg så sov Lisette över hos mig och vi slocknade rätt gött någon gång strax efter tre.
Mer bilder ifrån kameran kommer senare!

Idag förbluffar jag mig själv!
Efter cirka 3,5 timmars sömn fick jag dra mig upp för just idag klockan åtta var den enda tiden som passade för alla i gruppen att öva inför UKM.
Jag trodde att jag skulle vara halvt död och bara slänga mig på cykeln hem efteråt och sova, men istället har jag varit kvar i danssalen i drygt en timme själv och övat alla danser inför månadens uppvisningar. Feels good!
Nu blir der lite koreograferande inför min egna danslektion och pluggande också så ska jag kunna slappa med gott samvete när jag kommer hem sen!




PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att även sista studentfesten blev lyckad.

2012-05-04 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0